Rituals julkalender 2018

Bestämde mig att skrota idén av tusen julkalendrar och satsa på en lite större julkalender iår.

Brukar ju ha allt från Haribo, Kinder, SVTs, Disneys häftböcker, vanlig chokladkalender u name it och har med detta inte fått så mycket tid på morgonen som jag vill. Eller rent utav inte hunnit öppna dem så att jag en dag får öppna sju luckor i rad!
Jag var först väldigt sugen på att köpa den dyra versionen "Rituals of Advent" som är uppbyggd som en gran med en ljusslinga och alla produkter är som julgranspynt men... var lite feg och köpte den "billiga" istället. Men denna vet jag inte hur det ser ut inuti? Är den som en gran den med? Har den vanliga luckor? Vad jag endast vet är att den är utsmyckad som en julklapp utanpå och är väldigt fin och julig!
Märket Rituals har jag sannerligen fallit för iår och det är perfekt för skincare eller för hemmaspa. Och när är det bättre än decembermånad att ta sig en lugn stund och treat yourself? Mitt i julstöket kommer alltså jag vara vid mitt handfat och använda deras bodyscrub på mina händer eller något annat från julkalendern. Kunde inte låta bättre faktiskt!

Har ni provat Rituals innan? Och har ni köpt någon av julkalendrarna?

Ha det mys sålänges❤️

(null)

Anonym
2021-06-14 @ 02:05:41

Very uwu




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julvisa

En julblogg med recept, inspo och känsla!

RSS 2.0