Julmust i butiken och Allers julmagasin!

Hallå alla tomtegubbar!
 
Nu har de börjat sälja julmust, även om jag ännu inte köpt någon (fast jag har faktiskt en 2 liters i kylen sen festen). Är det inte lite tidigt tänker jag, men fick reda på att det är mindre än tre veckor kvar till höstlovet vilket är CRAZY! Sista året på gymnasiet swishar iväg lika snabbt som när man betalar någon efter ett gott fik. Har nu t.ex. beställt studentmössa!
På tal om inget, en vän till mig sa att hennes all time favorite julkalender var Skägget i brevlådan! Det har jag nog aldrig hört förr! Spännande vilken som är ens favorit, kan själv verkligen inte välja dock.
Sen har jag köpt den årliga julmagasinet från Allers. Femte året i rad nu, vilket betyder att jag började med det i åttan! Guuuu vad tiden går fort!
 
 
 
Någon som också köpt eller har köpt Allers julmagasin andra år, vad tycker du? Kommentera gärna!
 
Ha det gott, så ses vi!
// Julvisa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julvisa

En julblogg med recept, inspo och känsla!

RSS 2.0