JULFEST I SEPTEMBER

Hej allihopa! Tänkte berätta en liten galen grej!
 
Fyllde år för några veckor sedan och skulle då bestämma ett tema på min födelsedagsfest. Ett tema som skulle vara enkelt att göra och som speglar mig själv? Hmm.. Haha jag vet! JUL! Så jag skickade en inbjudan "Här ska det mysas och fira inte bara min födelse utan också Jesus". (Inte för att han nämndes senare på festen men men ;))
 
Jag åkte till exempel till Sandhems bryggeri och köpte mig två flak av enbärsdricka, som är för de som inte vet en kolsyrad dryck mycket liknande julmust. En gäst på kalaset sa även "Smakar som julmust fast bättre". Tillsammans med min mor så pyntade vi upp i uterummet med adventsljusstakar, tomtar, ljusslingor och girlanger och det kändes verkligen sjukt att ta upp alla grejer från förrådet redan i September! Gjorde ihop ett julquiz med svåra frågor och praktiska som t.ex. "vem äter upp 5 pepparkakor snabbast?", så fick gästerna gissa av tre olika valda gäster! Blev verkligen en lyckad kväll som jag sent kommer glömma!
 
Ett litet tips för er som vill ha en liten mer annorlunda födelsedagsfest, haha :D
 
Ha det mys! För nu närmar sig julsakerna i affärerna!
 
// Julvisa
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julvisa

En julblogg med recept, inspo och känsla!

RSS 2.0