Lite juliga inköp!

Lite saker jag köpt men glömt skriva om! 
 
Har köpt tre mer jultidningar: 101 Nya idéer, Stora Juljournalen 2017 och Hus & Hem julspecial.
Har ännu inte hunnit läsa alla tre, men har snabbbläddrat igenom och det verkar som om Hus och hem är den juligaste. Köper tidningar nu vid jul för att få inspiration och det lyckas de alla med! Det är en känsla att se alla tidnignar i affären helt plötsligt bli helt juliga istället för de vanliga.
 
 
 
Sen var jag också på Tiger, eller Flying Tiger som den heter nuförtiden. Där jag köpte mig den sötaste julmuggen någonsin! Den kommer jag använde på julaftonsmorgon och dricka antingen lite julthe eller varmchoklad! Ahhh taggar! Sen så "råkade" jag köpa en parfymflaska som man lägger i valfri parfym i, så sprayar man som man gjorde förr i tiden och på filmer <3. Dessutom är den juligt röd!
 
(Muggen är en ljusare röd än vad det är på bilden)
 
Haha, julen är verkligen påväg att ta över affärerna, är ni redo?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julvisa

En julblogg med recept, inspo och känsla!

RSS 2.0