JuleSkum- LINGON

Årets juleskum är ingen annan än det beska bäret i vår egna svenska skog! Spännande, fick hjälp av två av mina vänner för att poängsätta den.
 
Maja: 8/10, tycker om smaken och den skulle varit en nia om utseendet inte var så fult.
Clara: 7/10, tycker också att färgkombinationen inte var så apptitligt, även att den smakar lite artificiellt.
Lovisa (jag): 6/10, den har en god smak men inte lingon, påminner mig om något annat? Typ jordgubbar? Man kan känna själva juleskum smaken efter den tredje. Själva färgen har jag sett värre under åren som gått. 
 
Vi alla gillade påsens utseende dock! Kanske kommer köpa mig en påse till men det får nog räcka, blir nog mer av orginalet i år som är svårt att toppa :D!
 
 
Haha, smakprovningen av juleskummet blev i bilen från affären
(bilden togs inte när vi körde, för den orolige ;) )
 

 
Maries strålande jul

Håller med dig om att originalet är bäst men jag gillade årets smak :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Julvisa

En julblogg med recept, inspo och känsla!

RSS 2.0